2012. június 21., csütörtök

Levendula (Lavender)








Ha levendula, akkor Provence, napsütés és nyugalom. Szerencsére van a kertünkben pár szép bokor, így nem kell Franciaországig mennem levenduláért (nem mintha azt bánnám). Szedtem is néhány csokrot: szekrénybe illatosítónak, az ágyamhoz, hogy jól aludjak és még kandírozott levendula is készült rögtön két adaggal.

Ide kívánkozik még két ékszer is. Ezeket mondhatnám egy szettnek, mivel színükben stílusukban is hasonlók szerintem.
Lila csillagos karkötő: elég nagy kedvencem. Az alapot boltban vettem, de a fa lapocskákat átfestettem a lila több árnyalatára és feketére is aszimmetrikusan, de a lényeg csak ez után következett: a tetoválás szerű fekete csillagocskák és a csillag-porszemcsék.



Lila bogyós nyaklánc: a lila és fekete fűzött bogyóknak ez a második variációjuk nyakláncként (az elsőt megtalálhatjátok a Galériámban). Fimo gyönggyel és kockákkal, masnival egészítettem ki az erdei bogyókat és a lánc részét pamut anyagból oldottam meg.




 ezek itt a saját nevelésű levendulák:





...valamint a kandírozott levendulák is:



nagyon különleges ízük van, érdemes kipróbálni

üvegbe téve

csak kettőbe fért el :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése